czwartek, 18 czerwca 2020

19 czerwca 2020r.

19 czerwca 2020r.
Informatyka klasa II a
Temat: Labirynty w code.

Dzień dobry.
Zapraszam Was na lekcje kodowania. Pewnie pamiętacie z lekcji kotka z programu Scratch. 
 Będziecie pracowali w innym programie, a zadanie polega na złapaniu świnki. Aby ją złapać trzeba ułożyć kod z bloczków, aby pokonać labirynt. Zadanie ma 11 poziomów. Życzę powodzenia !
Złap niesforną świnkę - kliknij ... 

Druga  propozycja to kodowanie opowieści. Waszym zadaniem jest zapisanie dialogu zwierząt.

Stwórz opowieść - kliknij ... 

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

25 czerwca 2020r.

25 czerwca 2020r.  Informatyka klasa II b Temat: Bezpieczne wakacje z komputerem. Dzień dobry. Dzisiaj ostatnia informatyka w tym roku...