19 czerwca 2020r.
Informatyka klasa II a
Temat: Labirynty w code.
Dzień dobry.
Zapraszam Was na lekcje kodowania. Pewnie pamiętacie z lekcji kotka z programu Scratch.
Będziecie
pracowali w innym programie, a zadanie polega na złapaniu świnki. Aby
ją złapać trzeba ułożyć kod z bloczków, aby pokonać labirynt. Zadanie ma
11 poziomów. Życzę powodzenia !
Złap niesforną świnkę - kliknij ...
Druga propozycja to kodowanie opowieści. Waszym zadaniem jest zapisanie dialogu zwierząt.
Stwórz opowieść - kliknij ...
Pozdrawiam.
czwartek, 18 czerwca 2020
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
25 czerwca 2020r.
25 czerwca 2020r. Informatyka klasa II b Temat: Bezpieczne wakacje z komputerem. Dzień dobry. Dzisiaj ostatnia informatyka w tym roku...
-
11 maja 2020r. Informatyka klasa III Temat: Ćwiczenia w edytorze tekstowym - sprawdzian. Dzień dobry. Na dzisiejszych zajęciach Waszym z...
-
2 kwietnia 2020r. Informatyka klasa II b Temat: W królestwie mrówek - programowanie na dywanie. Na dzisiejszych zajęciach będziecie roz...
-
27 kwietnia 2020r. Informatyka klasa III Temat: Tworzenie reklamy w edytorze tekstu. Czy Wiecie, co to jest reklama i jaki ma cel? S...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz