2 kwietnia 2020r.
Informatyka klasa II b
Temat: W królestwie mrówek - programowanie na dywanie.
Na dzisiejszych zajęciach będziecie rozwiązywali zagadki logiczne.
Zadanie 1
Polega na zakodowaniu najkrótszej drogi mrówki (kliknij na obrazek, aby go powiększyć).
Za pomocą strzałek zaznaczyłam drogę mrówki do biedronki. Teraz tę drogę trzeba zakodować.
Mrówka stoi na polu A1, a biedronka na polu J2.
Koduję drogę:
B1, C1, D1, E1, F1, G1, H1, I1, J1, J2
Teraz weź kartkę, napisz na niej swoje imię i numer w dzienniku i zakoduj najkrótsze drogi:
1. Droga mrówki do motyla .......................................................................................................
2. Droga mrówki do drzewa .......................................................................................................
3. Droga mrówki do listka ..........................................................................................................
4. Droga mrówki do przyjaciółki ................................................................................................
Jeżeli udało Ci się zakodować wszystkie trasy mrówki to jesteś małym programistą. Teraz poproś rodziców, aby sfotografowali Twoją kartkę i wysłali na e-mail: gazetkaspgal@wp.pl
Na prace czekam do następnej lekcji, czyli do 7 kwietnia 2020r.
Zadanie2
Jeśli masz w domu drukarkę, możesz wydrukować wybraną kartę pracy i ją rozkodować.
Zadanie3
Tutaj musisz poprosić o pomoc dorosłego lub starsze rodzeństwo. Proponuję Ci grę, w której będziesz sterował ludzikiem za pomocą strzałek. Gra nazywa się "Skarby". Grę trzeba pobrać i zainstalować na Twoim komputerze. Możesz sprawdzić również pozostałe gry. Pod ilustracją zamieszczam link do pobrania gry.
Tutaj możesz pobrać grę - kliknij ...
Dziękuję Wam za dzisiejsze zajęcia. Pozdrawiam Was i życzę zdrowia.
środa, 1 kwietnia 2020
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
25 czerwca 2020r.
25 czerwca 2020r. Informatyka klasa II b Temat: Bezpieczne wakacje z komputerem. Dzień dobry. Dzisiaj ostatnia informatyka w tym roku...
-
11 maja 2020r. Informatyka klasa III Temat: Ćwiczenia w edytorze tekstowym - sprawdzian. Dzień dobry. Na dzisiejszych zajęciach Waszym z...
-
2 kwietnia 2020r. Informatyka klasa II b Temat: W królestwie mrówek - programowanie na dywanie. Na dzisiejszych zajęciach będziecie roz...
-
27 kwietnia 2020r. Informatyka klasa III Temat: Tworzenie reklamy w edytorze tekstu. Czy Wiecie, co to jest reklama i jaki ma cel? S...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz