Informatyka w klasie I
Temat: W mrowisku - programujemy.
Na dzisiejszych zajęciach będziemy uczyli się programować. Waszym zadaniem będzie doprowadzić mrówkę Maję do celu.
Każde zwierzątko znajduje się w innym okienku. Te okienka mają adresy. Strzałki pokazują, jak te adresy odczytać.
Mrówka mieszka w komórce A1.
Biedronka mieszka w komórce C4.
Motylek mieszka w komórce E2.
Żabka mieszka w komórce E5.
Zadanie dla Was polega na narysowaniu obrazków w odpowiednich komórkach.
Czerwony kwadrat w komórce A4.
Zielony listek w komórce C5.
Pantofelek Kopciuszka w komórce F7.
Biedronkę w komórce H2.
Motylka w komórce D3.
Chmurkę w komórce B5.
Kolejne zadanie to zagadka - do jakiego zwierzątka udała się na podwieczorek mrówka Maja?
Popatrz na strzałki.
→→→↓↓↓
Spróbujcie za pomocą strzałek narysować drogę mrówki i zaprowadzić ją do pszczółki, ślimaka i gąsienicy. Strzałki narysujcie na kartce.
Jeżeli Wam się udało wykonać te zadania to brawo!
Teraz nagroda, ale muszą Wam pomóc rodzice. To prosta gra, w której steruje się strzałkami. Rodzice muszą ją pobrać i zainstalować. Poniżej zamieszczam link, aby pobrać grę.
Pobierz grę "Skarby" - kliknij ...
Nie przysyłajcie zdjęć z wykonanymi zadaniami. Proszę tylko, abyście przy pomocy rodziców napisali swoje imiona w komentarzach.
Dziękuję Wam za lekcję. Pozdrawiam.
Bożena Kowalik
Marcel Cieśla
OdpowiedzUsuńEliza i Mikołaj
OdpowiedzUsuńMichał
OdpowiedzUsuńPiotrek S
OdpowiedzUsuńPatrycja
OdpowiedzUsuńMateusz Dębski
OdpowiedzUsuńMarta M.
OdpowiedzUsuńZosia
OdpowiedzUsuńLena Kubacka :)
OdpowiedzUsuńMaksymilian F
OdpowiedzUsuńFilip I
OdpowiedzUsuńAdrian
OdpowiedzUsuńKalina S.
OdpowiedzUsuńAlan Polak 🙂
OdpowiedzUsuń